Veckan!

I Fredags var jag på krök hemma hos Henke och spela ölspelet och sånt, senare skulle vi på fest i shippaholmen elelr något hette det, kommer inte ihåg. Men det pallade inte jag,tony och markus så vi drog till nolered skolan och träffa massa där, senare kom Matthias med sin van och barret med sin volvo. Senare fick jag skjuts hem runt 1 tiden. I Lördags drog jag,Frida,Pihl,Märs och Tobias på fest hos Ballarna. Det flöda in folk lite hit o dit, sen så spelade vi för högt på basen, så den explodera, eller med rätta ord det spruta ut eld i ena högtalaren, så basen gick åt helvete så vi lyssna på musik utan bass... Vi alla sjungde ja må han leva till Märs som fyllde 17år! Sen vid halv 12 drog jag och Frida hem till mig och myste. Idag " Söndag " så vakna jag klockan 7, fixade mig för filminspelning. Vi började filma från klockan 8 till klockan 4 idag, det var skitkul. Vi har lite filmer på hemsidan som blivit fel under filminspelningen. Jag har karaktären Gustaf i filmen. Hemsida: http://www.tfproduction.webs.com . Söndagar är dem värsta som finns, men den blir lyckad när man gör något kul som att spela in en film, vi har spelat klart alla utomhus scener, nu väntas inomhus scenerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0