Äntligen klar med Halkkörningen !

Idag har gjort jag gjort Halkkörningen, fy fan va kul det var. Skrattade hela tiden jävlar älgar var ivägen också, men dem körde jag över och skratta. Gick ju inte att styra i 70/KMh så jag körde över två älgar, dem bara står och blockera när racer föraren kommer. Vi var och körde i 4 timmar, vi sladdade runt som galningar skit kul. Och det är ju meningen att man ska köra och typ snurra runt också eftersom man ska känna på det. Sen åkte jag hem gick in på facebook och fixade lite på Farmville. Jag har tänkt på min kära Frida hela dagen också, kan inte få nog av henne! Det var riktigt kul idag. Nu har jag bara Teori provet och uppkörningen kvar. Och Dessutom fyller jag 18år den 10 December, hoppas ni har köpt något till mig ! / Ferm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0