En tråkig Onsdag! * suck

Min vackra Frida Hartzell ! <3 Sitter och tar det lugnt och tänker på min underbara Frida!, igår var jag på körskolan och körde bil i 40minuter för dem skulle se vad jag skulle behöva träna mer på. Dem berättade att jag körde jätte bra och det enda jag behövde tänka på tills nästa gång var att titta mer i backspeglarna. Det enda, och nästa vecka på tisdag ska jag till körskolan göra lite teoriprov övningar, sen ut och köra igen och sen ska jag på riskutbildningen. Det kommer ta hela dagen, från klockan 9.40 till 18.00. Men jag gör allt för att få mitt bil körkort. Jag fyller år den 10 December så hade ju varit väldigt gött och få det innan eller i January. Idag så har jag inte gjort så mycket än att varit hemma och pluggat hela dagen, Märs och Pihl kom förbi en stund också. // Ferm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0