Halkkörning på Torsdag på Stora Holm

Då ska man göra halkkörningen på Torsdag på Stora Holm, man ska sitta själv i en bil och lyssna när dem snackar i en radio, fy fan jag vill ha en brevid mig, kommer göra bort mig totalt. Många säger att det är kul och jag hoppas att jag med kommer att tycka det. Har ni några tips eller något så får ni gärna skriva det skulle varit bra att ha. Har ni några roliga händelser som har hänt när ni har kört så kan ni gärna skriva det med kul och höra vad ni kommer med. Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem runt 1 tiden, suttit och spela det nya Modern warfare 2 jag varva det idag och fick det i måndags. Sen så träffade jag massa polare och var med dem lite./ Ferm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0