Hejja måndag !

I helgen så var jag och massa polare hemma hos Tobias, vi hade liten snabb kill middag. Jocke,pihl,märs och Tobias. Jag lagade potatis gratäng med fläsk filê och till efterrätt var det kladdkaka, misslyckande :)... Sen så kom det maassssa hem till Tobias och då var festen igång. Hände massa roliga saker, och trevligt nytt folk träffa mig. Idag "måndag" så har jag varit i skolan och tagit Vaccin sprutan, var inte så farligt. Men fan va det värker i armen nu! Sen så åkte jag hem, senare åkte jag med Frida till stallet och hjälpte henne med sin häst, tvätta den, tog bort bajs i boxen haha, sen så gick vi ut med den, Sen åkte jag hem och duscha och nu sitter jag här och skriver detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0